Helpdesk procedure

Hoe het werkt?

Wij leggen het uit!

Onderstaande handleiding geeft, via de diverse uitgelegde stappen en mogelijkheden, het omgaan met ICT-problemen en/of vragen weer. Een foutmelding, probleem of vraag kan heel gemakkelijk gemeld worden via onze ticketsysteem, per e-mail of per telefoon. Dit zorgt uiteindelijk voor een snellere afhandeling van het probleem.

SAEN-IT heeft hiervoor een 5-tal manieren van communiceren zodat we voor iedere situatie een passende oplossing kunnen bieden. Hieronder legen we uit hoe deze methoden werken. De volgorde geeft onze voorkeur, weer daar deze methode het meest efficiënt blijkt te werken.

Samenvatting diensten

Desktop icon

Support agent

Klantenportal

E-mail en telefoon

Onze processen uitgelegd

Verbindingen

Desktop icon

De meest effectieve en snelste methode.










Verbindingen

Support agent

Bijna gelijk aan het desktop icon, met die verschillen dat u met de support agent ook meteen een screenshot kan maken van uw hoofdscherm.




Verbindingen

Klantenportal

SAEN-IT biedt voor alle klanten een cliënt portal voor managers en gebruikers.








Verbindingen

e-mail en tel.

Een e-mail sturen naar de helpdesk. Er zijn natuurlijk momenten dat er juist níet een e-mail kan worden verzonden daar dat nou juist net het probleem is. dan is er ook nog een traditioneel telefoonnummer.