E-mail en Telefoon

e-mail en telefoon

Wij laten het werken zoals het hoort

E-mail:

  • Stuur een e-mail naar [email protected].
  • Vermeld kort bij het onderwerp van de e-mail waar deze overgaat (dit is namelijk het éérste dat we zien).
  • Beschrijf in de email zo duidelijk mogelijk het probleem of de vraag. Dit voorkomt vragen van ons uit.
  • Is er een foutmelding? Maak hier dan een screenshot van en voeg deze toe aan de e-mail.
  • Een screenshot van het gehele scherm maakt voor ons vaak veel duidelijk waardoor we eerder aan de slag kunnen met de foutmelding. Een screenshot wordt gemaakt door op de toets Prt Scr te drukken en deze met ctrl+v in de mail te plakken).

Indien er écht spoed is, neem dan telefonisch contact met ons op 10 minuten nadat er van ons een bevestiging van de e-mail is ontvangen.

Telefonisch:

Er zijn natuurlijk momenten dat er juist níet een e-mail kan worden verzonden daar dat nou juist net het probleem is. Neem dan telefonisch contact op en bel naar het algemene telefoonnummer +31 (0)75 3030040.

Alle overige communicatiemiddelen zoals WhatsApp, iMessage, Telegram, Snapchat, Facebook Messenger, Skype en Microsoft Teams, kunnen (nog) niet gebruikt worden voor support(tickets).

Supporttijden:

Maandag t/m vrijdag van 8:30 uur t/m 17:00 uur.

Noodgevallen tussen 17:00 uur en 8:30 uur en in het weekend:

Maak een support aanvraag. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.
Bel ons algemene telefoonnummer en spreek een voicemailbericht in. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.