Support via desktop icon

Hoe het werkt

Wij laten het werken zoals het hoort

Dubbelklik op het icon op de desktop (bureaublad) met de naam ‘Maak een nieuw supportticket.’ Hierna opent er een venster. Doe dit wel op de machine waar het probleem zich voordoet.

1. Wat is het probleem: vermeld kort het probleem (dit is namelijk het éérste dat we zien).

2. Vertel ons meer over het probleem: beschrijf zo duidelijk mogelijk het probleem of de vraag. Dit voorkomt vragen vanuit ons.

3. Hoe urgent is de vraag: beweeg de slider voor het juiste antwoord.

4. Wie heeft er last van: beweeg de slider voor het juiste antwoord (dit antwoord is voor ons van groot belang, dus vraag na bij collega’s of die dit ook ondervinden).

5. Uw naam: Vul voor- én achternaam in zodat we naar de juiste persoon terug kunnen communiceren.

6. Uw telefoonnummer: indien hier niet een specifiek (rechtstreeks) telefoonnummer wordt vermeld, bellen we het algemene nummer.

7. Screenshot: klik op ‘open bestand’ om een screenshot toe te voegen. Het helpt ons sneller op weg indien er een foutmelding op het scherm verschijnt.

8. Verstuur: met een klik wordt de ticket naar onze helpdesk verzonden.

Indien er écht spoed is, neem dan telefonisch contact met ons op 10 minuten nadat de ticket is verzonden. Dan wel altijd naar onze algemene nummer: +31 (0)75 3030040.

Alle overige communicatiemiddelen zoals WhatsApp, iMessage, Telegram, Snapchat, Facebook Messenger, Skype en Microsoft Teams, kunnen (nog) niet gebruikt worden voor support(tickets).

Supporttijden:

Maandag t/m vrijdag van 8:30 uur t/m 17:00 uur.

Noodgevallen tussen 17:00 uur en 8:30 uur en in het weekend:

Maak een support aanvraag. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.
Bel ons algemene telefoonnummer en spreek een voicemailbericht in. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.